X

كيفيه التعامل مع المطبات – تتصرف ازاي وانت بتسوق بسرعة وأمامك مطب

كيفيه التعامل مع المطبات تعتبر طريقه التعامل مع اي مكتب وانت تقود بسرعه مرتفعه من الطرق الهامه لراكب اي سياره عند القياده بسرعه ويظهر لك مطبات مفاجئ امامك قد لا تعرف التصرف والتعامل مع هذا المطب ولكن عند السؤال هذا الاقتراح على البعض وبدنا اجابات كيفيه التعامل مع المطبات المفاجاه تقدر تشوف احسن تصرخ في امها الو وتفكر فيه و تبحث عن افضل الاجابات عبر محركات البحث والسؤال الناس اللي بتعرف تسوق وهي تتصرف ازاي لما تلاقي ما تبقى قدامهم، لازم تعرف تتصرف ازاي وانت بتسوق قدامك ما تكبر بسرعه عليا عشان نتجنب اضرار المطبات على السياره وخاصة عفشة العربية فانها قد تنكسر كما يجب حماية ماتور السياره الذي يعتبر القلب النابض في اي مركبه أثناء التحرك.

اتصرف ازاي لما الاقي مطبخ قدامي فجاه

تسيب العربيه تكمل متدوسش فرامل عشان بالفرامل العربيه ممكن تتقلب او الفرامل تبوظ والكاوتش فانك تخدو ارحم للعربيه وانك تدوس بنزين برضو هتعدي علطول كانها فطه استطيع متابعه التعليقات الخاصه بال اجابه على سؤال كيفيه التعامل مع المطبات اثناء القياده بسرعه عاليه على الطريق السريع.

افضل شي فرامل وتمسك طارت الدركسون جامد وتطلع المطب وتنزل علي الفرامل هتلقي العربيه مكلبشه ف الاسفلت ومش هتعوم اعرف اكثر عن اصلاح بطاريات السيارات الجافه

تدوس فرامل وقبل ما العربيه تطلع المطب تسيب الفرامل علطول وتاخد المطب بسرعتها بقي ايا كانت . ده افضل الحلول واقلها ضرر للعربيه وليك كأمان واتمنى ان تكون بعض التعليقات مفيده في الاستفسار عن كيفيه التعامل مع المطبات اثناء السرعه العاليه في السياره وانت لا تراه في المطب.

كيفيه التعامل مع المطبات و انا اقود بسرعه

امسك الديركسيون كويس وشيل رجلك من ع البنزين و دوس دبرياج جامد ومدوس بنزين الا بعد المطب، فرمل على المطب لحد مالعجل اللي قدام يلمس الممطب وشيل رجلك من ع الفرامل حتى لو السرعه لسه عاليه وقد يفيدك موضوع ما هو الدبرياج.

اكبس فرامل لحد المطب وسيب عشان الاكصدام ميبقاش تحت العجل وبعد كده كلبش في الدركسيون وهدي السرعة وتحتاج السيطره على السياره اثناء وجود مطبات وانت تقود بسرعه عاليه الى بعد الحقنه السريعه حتى لا ينتج عن كاي فعل خاطئ في كيفيه السيطره على السياره في المطبات و التعامل معها بدقة.

اعدل وش عربيك بشكل مستقيم وكل المطب اول ماتنزل علي الارض اتحكم في الدركسيون كويس جدا عشان مايسحبش منك يمين او شمال وابدا هدي السرعه … نسال الله السلامة والعافيه وتعتبر هذه الاجابات واجهه الي سؤال كيفيه التعامل مع المطبات اثناء الصور على المرتبه على السياره اثناء السير على الطريق حتى تحميها و تحمي نفسك من اضرار المخدرات وهذه ارائنا فقد تكون صحيحه وقد تكون خاطئه اذا يجب عليك الحكمه.

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan

View Comments (1)

Related Post