X
    Categories: موضوع

ازاي اخلي المرتب يكفي الاكل والشرب في البيت

ازاي اخلي المرتب يكفي الاكل والشرب في البيت يبحث الكثير من النساء عن طريقه تجعل المرتب يكفي الطعام والمشرب في مصاريف المنزل بسبب ان المرتب صغير وتريد طريقه تجعل بها الاكل والشرب متوازن مع المصاريف حتى تستطيع تكبير امورها لنهايه الشهر.

وصفه تخلي المرتب يكفي البيت

ربنا يرزقك البركة والرضا.وبعدين ارجعي لاكل اهالينا مرة كشري بعدس اصفر مرة مسعقة بذنجان السمك ارخص من اللحوم .كيلو المفروم الجملي ب85 حطي عليه فول صويا وممكن تعملي به اكلات كتير لانه مع الفول الصويا والبصل هيعطيكي 2كيلو مفروم .وحسبي الله علي اللي وصلنا لحال ده.

ازاي اخلي المرتب يكفي الاكل والشرب

بصو كلكم يابنات عشان انتم اللي بتشيل و المسؤوليه وتسالها ازاي المرتب كام في مصاريف البيت من الاكل والشرب ومصاريف الاطفال ان وجدت خاصه في ظل ارتفاع الاسعار الموجوده في السوق حاليا من الخضروات والفاكهه عشان كده يعني انا ايش اقول لكم على كل سنه واحده سكتها انت ازاي بتكتب فيه المرتب بتاعها في مصاريف البيت وكان المرتب قليل قد يفيدك التامينات الاجتماعيه هل انا مسجل في التامينات و لي رقم تاميني.

انا باخد مصروف اكل وشرب ومصروف للعيال 45 جنيه في اليوم ومعايا تلاته بعمل ايه بقى اولا ال 45 دول انا وولادي بس جوزي بيشتغل في بلد تانيه ياخد بس 35 جنيه وبمشي حالي بال 35 وكمان فيه ايام بيتبقى معايا فلوس من مصروف يوم بحوشه ليوم تاني يكون فيه لحمه أو فراخ وبكمل اليوم والعشره جنيه اللي بعينها دي حوشت ودخلت جمعيه وقبضتها وجبت بيها شنط خروج حريمي وبناتي وببيع لاهل بلدي من خلال النت ومجموعات بلدي والحمد لله ربنا كارمني وناويه اكبر المشروع ويبقى معايا كتير باذن الله بس متنسيش نصيب ربنا من الفلوس صدقه يعني لانها الحاجه الوحيده اللي بتملي البيت والشغل بركه.

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan

View Comments (0)

Related Post