X
    Categories: موضوع

شرح منحة TaFe المجانية في مصر والوطن العربي

شرح منحة TaFe المجانية يطلب بعض الزوار طريقة التقديم في منحة TaFe ولكنهم لا يملكون أي شرح يساعدهم في الحصول على المنحة ولذلك مرفق ملف بالأوراق المطلوبة للتقديم في منحة TaFe الشهيرة والتي تعمل على إمدادك بالكثير من المعلومات الهامة ضروريه في الحياه العمليه و العلميه و لذلك نقدم اليكم معلومات مهمه بخصوص من منحة  TaFe خلال المقالات الاتيه.

شرح منحة TaFe في مصر

تحتوى المنحة على برنامج التخطيط وتحديد الاهداف..واختيار مجالك الأفضل ..والقواعد العشر للنجاح ..وتحقيق الاهداف.. وكيفية تكوين فرق عمل ناجح ..والدخول فى العمل التطوعى ..وفنون القيادة التطوعية والمشاركة والدور الفعال لكل عضو داخل الفريق وادوار القادة.

تقوم منحة TaFe بشرح كيفية التسويق لنفسك ..وافكارك ..واستقبال سوق العمل ووضع استراتيجيات تسويقية… والابحاث الخاصة بالوظائف والشركات المنافسة… وازاى تبنى CV محترم… ولما تدخل اى مقابلة شخصية تجتازها ببراعة… والتفاصيل البسيطة اللى بتفرق شخص عن شخص وازاى تعمل لنفسك براند على السوشيال ميديا.

ثتعمل منحة TaFe على اللغة ازاى تفهم اللغة صح ومخارج الحروف وطبيعة المحادثات… وازاى تتعلم مع نفسك بطريقة فعالة وسريعة وفين وامتي ممكن تعمل براكتس …وكمان طريقك للـ Business Englishوكمان المنحه بتضمن لأول عشرة متفوقين انهم يشتغلو في المنظمه دا غير ان بيبقي في تتسيق مع شركات كبيرة لتوظيف المتدربين.

افتح اللينك هتتعرف على تفاصيل اكتر بكتير دى بس نبذة عن المنحة
https://goo.gl/forms/dyF2oM8GknUvh1ff2 ولو محتاج اي معلومات انا ممكن افيد حضرتك.

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan
Related Post