X
    Categories: موضوع

زوجتي لا تريد أن تقول لي اين تذهب مع امها

زوجتي لا تريد أن تقول لي اين تذهب مع امها مراتي لا تقول لي مشوار مع والدتها لا أعلم لماذا هل هذا صحيح هل ان الزوجة عندكا تمشي مع والدتها الزوج لا يجب ان يعرف لأنها تقول مشوار مهم خاص بوالدتها لا تريد ان تخبرني به.

 

بص مافيش حاجه اسمها انها تقولك كده حتى لو الموضوع يخص ولدتها انت سندها وسرها المفروض يعني انا لو مكانها وعلاقتي بزوجي حلوة وفي ثقة هقوله والله يا حبيبي انا مانت عوزاني معاها ف مشوار ممكن اروح هو هيسال فين هقوله والله موضوع يخص امي مقدرش اكلم في ولو هقوله وافهمه أنه مش يجيب سيرة لحد وبعدين هيقولي تمام هترجعي امتا هقوله والله مش عارفه ممكن ع كذا بس لو حصل حاجه اخرتنا هكلمك اعرفك شاهد موضوع مفيد ازاي اخلى المرتب يكفي.

زوجتي لا تريد أن تقول لي اين تذهب مع امها

الكلام يبقى كده بس انت كمان تكلم معاها بالود وبراحة وهي كمان ترد عدل مافيش حاجه اسمها نازلة مع ماما براحتي وانت كمان مش تحسسها انك بتقول كده من باب التحكم قولها ياحببتي بقلق عليكي بتوحشيني اي كلمة تلين قلبها مش لازم تحسسها انك بتتحكم فيها عشان انت جوزها يعني.

وبالنسبة انك تقولها انت رايح فين مش عيب والله واي يعني ما ترضيها هو انت رايح تعمل حاجه غلط انت اه مش ضروري تستاذنها بس هي برده مش اباجورة قاعدة ف البيت قولها من باب انك بتشاركها ف حياتك مش من باب الاستئذان قولها حبيبتي انا نازل تحت شوية وراجع اجبلك حاجه معايا هتقولك رايح فين قولها هقعد مع صحابي شوية رايح مع صاحبي مشوار وأما اجي هبقى احكيلك هتقولك هتتاخر قولها والله مش عارف هحاول ارجع بدري حتى لو مش هترجع بس هتكون راضتها يمكن هي بتقلق عليك او بتوحشها.

مشكلة الزواج العنيد مع زوجته

عارف اقولك حاجه اكتر حاجه بتهدم الزواج العناد والسيطرة الزواج اللي بيكون قايم ع الود والمحبة والكلمة الحلوة بين الطرفين والاحترام المتبادل هو ده اللي بينجح باختصار راضيها عشان تراضيك وده شئ مش يقلل من رجولتك نهائي بالعكس كل ما هتعلق مراتك بيك اكتر كل ما هتبقى ارجل واحد ف الدنيا ف نظرها اكتر
وربنا معاكم يارب ويهديكم لبعض.

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan
Related Post