X
    Categories: موضوع

جارى الشحن بدون شاحن الموبايل بيشحن بدون توصيل

جارى الشحن بدون شاحن الموبايل بيشحن بدون توصيل ، الموبيل كان مشحون شايله الساعه 11 لقيته من ساعه مبيفتحش خالص جيت هل معقول جارى الشحن بدون شاحن اجرب الشاحن لقيت النور احمر مولع زي اللي مش في شحن وشيلته بعدها بربع ساعه ومن وقتها والنور بتاع الشاحن قايد والمفروض ميقدش علشان مش متوصل بالشاحن ومفتحش ياريت حد يعرفني ايه المشكله في جارى الشحن بدون شاحن وقد  قرأت إن هذه المشكلة جارى الشحن بدون شاحن سامسونج i9082 أيضاً.

جارى الشحن بدون شاحن

بحثت عند هذه المشكلة ووجدت سامسونج 6102 يشحن بدون شاحن وإستغراب شديد مشكلة استمرار مؤشر الشحن بالرغم من فصل الشاحن لان العكس ق يحدث مثل الموبايل لا يشحن رغم توصيله بالشاحن مثلاً، فكيف حل مشكلة الجوال يشحن بدون شاحن لان الكهرباء من الأصل غير موصلة مع الهاتف المحمول هذا سواء إن كان أي نوع أو خصوصاُ موبايل سامسونج i9082.

مشكلة استمرار مؤشر الشحن بالرغم من فصل الشاحن

قد قرات إن في مثل هذه الحلات قد يتم العمل على إستعادة ضبط المصنع ولا تنسى حفظ سجلاتك كلها ربما أو تنزيل سوف وير جديد مشكلة جاري الشحن بدون شاحن تعتبر من خطأ بالنظام الذي يعمل عليه الهاتف المحمول حيث i9082 شحن وهمي وأيضاً سامسونج 6102 يشحن بدون شاحن وعند الفشل في ذلك قم بالذهاب الي المختص أفضل، وهذه حلول سريعة في المنزل من جارى الشحن بدون شاحن لأي موبايل.

 

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan
Related Post