X
    Categories: موضوع

الزوج المسافر عن زوجته حقوق الزوجة على زوجها المسافر

الزوج المسافر عن زوجته الصبر على الزوج المسافر زوجي مسافر ومطنشني كيف اجنن زوجي وهو مسافر كيف اكلم زوجي وهو مسافر موضوعات هامة في الزوج المسافر عن زوجته حيث تكثر الأسئلة عن الزوج المسافر عن زوجته ويعتبر الزوج المسافر والحمل كما تحدثت عن الزوج المسافر ناعمه الهاشمي في حقوق الزوجة على زوجها المسافر خارج البلاد أو نطاق المنطقة التي تعيش بها وهذا رد من احد الموطنين الذي قاموا بالرد على المشكلة من قبل في موضوع السفر للزوج والبعد الزوجة.

الزوج المسافر عن زوجته

الزوج مسافر وعلاقته بالزوجة شبه معدومة حتى فى حالة عدم وجود خلاف ودى نقطة مهمة ….الزوجة قد تكون تعرضت لضغوط كثيرة لايشعر بها زوجها إلا لو كان عايش معاها والضغوط دى ممكن تكون فى معاملة جافة كراهية تظهر من مجرد نظرات وممكن تكون تجاهل وحاجات كتير زى كده ماحدش هايحس بيها إلا هى أو جوزها لو عايش معاها علشان وهو كده كده مسافر.

الزوج المسافر والحمل

موضوع الزوج المسافر عن زوجته فالطبيعى فى شهور الحمل والولادة معظم وقتها هايبقى عند أهلها لأنهم ها يراعوها …كل ده ممكن يبقى ما فيهوش مشكلة وبيحصل لكن واضح من كلام الزوج إنه حافظ مش فاهم …. بيقول كانت موافقة تعيش فى بيت العائلة من الأول ودلوقتى رافضة بدون مايناقش إيه أسباب الرفض وواضح جداً إن كل معلوماته بياخدها من أهله اللى كونوا عنده عقيدة إن زوجته متمردة ومفترية.

رأيى الشخصى إنه لازم ينزل ويواجه زوجته وجها لوجه هاتفرق كتير يسمعها وتسمعه تأثيرها عليه وتأثيره عليها كزوج وزوجة وبينهم طفلة هايغير فى قناعتها وقناعاته سواء هى اللى غلطانة أو هو وقادر ربنا يصلح أحوالهم……بصراحة من عرض المشكلة حسيت إن فيه حاجات ناقصة عن عمد مما يعطى انطباع غير حقيقى عن تفاصيل المشكلة.

Mohamed Hassan: موقع نتائج مصر يرحب بجميع المستخدمين وكتابتهم واستفسرتاهم المختلفة مع إجابات الزوار أيضاً التي نضعها لتعم الفائدة. M.Hassan
Related Post